Hoe ontvang je een cadeau of cashback?
Volg onderstaande stappen om deel te nemen aan de actie:
- Koop je actieproduct;
- Koop het product bij een deelnemende winkel.
- Schrijf je in voor de actie;
- Mail naar klantenservice@nurturegoods.nl
- Voer je gegevens in;
- Upload je aankoopbewijs;
- Stuur je rekeningnummer en volledige naam mee in de e-mail.
- Ontvang je cadeau of cashback;
- We streven ernaar je cadeau of de betaling na 4 weken na goedkeuring van je documenten te versturen of voldoen.
Contact
Heb je nog vragen over deze actie?
Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Deze is 24/5 bereikbaar per e-mail op klantenservice@nurturegoods.nl
Actievoorwaaarden
Deze actie geldt alleen op aankopen tussen 1 februari t/m 31 december 2023
– Inzendingen die na deze datum binnenkomen, worden niet in behandeling genomen en komen niet in aanmerking voor een cashback (indien de actie cashbacks betreft en geen directe korting promotie is).
– Deze actie geldt alleen voor aankopen gedaan bij Bol.com of Amazon.nl die aan deze promotie deelnemen.
– Voor deelname aan deze actie moet het product binnen de actieperiode zijn gekocht, gefactureerd en uitgeleverd.
– De claim aanvraag kan alleen worden gedaan door de aanvrager zelf, met zijn/haar eigen adres-, e-mail-, en bankgegevens.
– NurtureGoods is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
– NurtureGoods behoudt zich het recht voor om de actie op elk moment stop te zetten of te wijzigen, zonder schriftelijke opgave.
– In geval van misbruik, misleiding of bedrog behoudt NurtureGoods zich uitdrukkelijk het recht voor de betrokken deelnemer uit te sluiten voor alle huidige en toekomstige acties.
– Deelnemers aan deze actie moeten tenminste 18 jaar of ouder zijn. Deelname aan deze actie is voorbehouden aan consumenten.
– Per promotie kan er maximaal één claim worden ingediend.
– Persoonsgegevens worden behandeld conform de Wet bescherming persoonsgegevens.
– Druk- en typefouten voorbehouden.