Contact opnemen

    Kan ik ambassadeur worden bij NurtureGoods?

    Ja, het is mogelijk om ambassadeur te worden voor ons merk. Momenteel zijn wij nog bezig een goed affiliate programma neer te zetten, maar deze zal op termijn gelanceerd worden. Denk jij in aanmerking te komen voor individuele afspraken en heb jij een interessante doelgroep voor een samenwerking? Meld je interesse door te mailen naar onze Digital Brand Manager op affiliate@clavium.nl

    Ik heb een vraag over een defect of missend productonderdeel.

    Op de NurtureGoods borstkolf zit een retourgarantietermijn van 1 maand via Bol.com en een garantietermijn van 6 maanden via de NurtureGoods klantenservice. In geval van een malfunctie of missend product onderdeel kun je je verzoek mailen naar klantenservice@nurturegoods.nl met daarin je verzoek duidelijk beschreven, inclusief je bestelnummer, besteldatum, reden van defect en je adresgegevens. Je kunt het proces versnellen door een foto, video en of uitgebreide beschrijving van het defecte onderdeel toe te voegen. Onze klantenservice zal vervolgens het defect beoordelen en samen met jou naar de meest passende oplossing zoeken.

    Ik heb geen kolfdagboek ontvangen. Kan ik deze alsnog krijgen?

    Wij mailen het e-book altijd zo snel mogelijk na ontvangst van de borstkolf naar de klant. In sommige gevallen kan er sprake zijn van enkele dagen vertraging. Controleer ook je spamfolder voor de zekerheid. Als je na 3 dagen vanaf de ontvangstdatum van het product nog geen kolfdagboek in je mailbox ontvangen hebt, mail dan naar klantenservice@nurturegoods.nl.

    Mocht je het dagboek per direct nodig hebben dan kun je jouw kolfdagboek downloaden door je naam en e-mail adres achter te laten via één van onze ‘Download ons e-book’ formulieren.

    Kan ik een factuur krijgen over mijn bestelling?

    Wij mailen het e-book altijd zo snel mogelijk na ontvangst van de borstkolf naar de klant. In sommige gevallen kan er sprake zijn van enkele dagen vertraging. Controleer ook je spamfolder voor de zekerheid. Als je na 3 dagen vanaf de ontvangstdatum van het product nog geen kolfdagboek in je mailbox ontvangen hebt, mail dan naar klantenservice@nurturegoods.nl.

    Mocht je het dagboek per direct nodig hebben dan kun je jouw kolfdagboek downloaden door je naam en e-mail adres achter te laten via één van onze ‘Download ons e-book’ formulieren.

    Werkt het apparaat op netstroom/stopcontact of ook zonder netstroom na het opladen?

    De Smart 1.0 werkt enkel op netstroom.

    De Smart 2.0 is een draadloos model. Je kunt de accu opladen en kolven waar en wanneer je wilt!

    De Dual Efficient Smart 3.0 is een draadloos model. Je kunt de accu opladen en kolven waar en wanneer je wilt!

    Kun je dubbelzijdig kolven met de borstkolven van NurtureGoods?

    Door de afwisselende pomp methode, die zowel de Smart 1.0 als de Smart 2.0 bezit, kolf je steeds met één borst tegelijkertijd, waardoor de andere borst rust krijgt om pijn en verstopping in de borst effectief te verlichten.

    Ons nieuwst model de Dual Efficient Smart 3.0 kolft geheel dubbelzijdig. Dit houdt in dat beide borsten simultaan worden afgekolfd.

    Wat is een borstschild en wat is de huidige maat (mm) van de NurtureGoods Dubbele elektrische borstkolf?

    Onze huidige modellen hebben een borstschild ter grootte van 21,6 mm. Dit is een zeer gemiddelde maat en zal hierdoor voor de meeste vrouwen geschikt zijn. NurtureGoods is bezig met het ontwikkelen van verschillende maten borstschilden, zodat er voor iedereen de perfecte pasvorm is. Houd hiervoor de website in de gaten! Ongeduldig? Stuur dan een mail naar klantenservice@nurturegoods.nl om te achterhalen wanneer deze beschikbaar zijn.

    Hoe werkt de nasale aspirator die bij de borstkolf zit inbegrepen?

    De nasale aspirator kun je aansluiten op de slang. Het onderste stuk van de aspirator kan aan de slang worden gekoppeld. Er zitten twee verschillende opzetstukjes bij die je op de aspirator kan bevestigen. Door de knop met het symbool van het neusje ingedrukt te houden en vervolgens er nog eens op te drukken selecteer je de nasale stand. Met de pijltjes kun je de zuigkracht verhogen.

    Kan ik extra flesjes of onderdelen bestellen?

    Wij verkopen ook extra flesjes en onderdelen. Deze kan je bestellen op onze eigen webshop. Liever bestellen op Bol.com? Zoek dan naar het merk NurtureGoods op Bol.com en zie een overzicht van onze producten.