Overslaan naar hoofdinhoud

Veelgestelde vragen

NurtureGoods Smart kolven

Werkt het apparaat op netstroom/stopcontact of ook zonder netstroom na het opladen?

De Smart 1.0 werkt enkel op netstroom.

De Smart 2.0 is een draadloos model. Je kunt de accu opladen en kolven waar en wanneer je wilt!

De Dual Efficient Smart 3.0 is een draadloos model. Je kunt de accu opladen en kolven waar en wanneer je wilt!

Kun je dubbelzijdig kolven met de borstkolven van NurtureGoods?

Door de afwisselende pomp methode, die zowel de Smart 1.0 als de Smart 2.0 bezit, kolf je steeds met één borst tegelijkertijd, waardoor de andere borst rust krijgt om pijn en verstopping in de borst effectief te verlichten.

Ons nieuwst model de Dual Efficient Smart 3.0 kolft geheel dubbelzijdig. Dit houdt in dat beide borsten simultaan worden afgekolfd.

Hoe werkt de nasale aspirator die bij de borstkolf zit inbegrepen?

De nasale aspirator kun je aansluiten op de slang. Het onderste stuk van de aspirator kan aan de slang worden gekoppeld. Er zitten twee verschillende opzetstukjes bij die je op de aspirator kan bevestigen. Door de knop met het symbool van het neusje ingedrukt te houden en vervolgens er nog eens op te drukken selecteer je de nasale stand. Met de pijltjes kun je de zuigkracht verhogen.

Hoe kun je de kolf en onderdelen het beste reinigen?

1. De harde plastic onderdelen van de kolf kunnen met warm water handmatig worden
schoongemaakt. Ook mogen ze in een vaatwasser of sterilisator worden mee gewassen of
zachtjes worden uitgekookt in een pan. Zorg hierbij wel dat je bij de pan blijft en ze niet te
lang uitkookt. Ook mogen de onderdelen niet tegen de rand van de pan aankomen.
2. Alle siliconen ofwel zachte onderdelen mogen NIET in een sterilisator of verhit water
worden schoongemaakt. Gelieve handmatig af te wassen met lauw water of een warm
doekje.
3. De slangetjes dus ook alleen reinigen met lauw water. Na het schoonmaken zorgen dat er
geen water in de slangetjes blijft zitten. Wanneer er water in de slangetjes blijft zitten kan
dit ervoor zorgen dat de motor kapot gaat.
4. Het motorblok kun je het beste reinigen door het motorblok met een warm doekje af te
vegen. Zorg dat er geen water door de openingen in het motorblok terecht komt.

Is de kolf handsfree te gebruiken?

Smart 1.0: Deze kolf is niet handsfree en wordt gebruikt met een stekker. Deze kolf moet tijdens het kolven zijn aangesloten aan het stopcontact. Wel kun je onze kolf bh gebruiken zodat je je handen vrij hebt. NurtureGoods is bezig met het ontwikkelen van een gehele handsfree kolf.

Smart 3.0: Deze kolf is niet geheel handsfree maar geeft je net wat meer vrijheid. Het is ons derde model en deze bevat een oplaadbare batterij. Door de ingebouwde accu en adapter met USB-kabel kun je kolven waar en wanneer je wilt. Ook is dit model met een kolf bh te gebruiken zodat je je handen vrij hebt.

Wat is de geluidsfrequentie van jullie kolven?

Ook proberen we onze kolven steeds stiller te maken, door de kolf op een zachte
ondergrond te plaatsen kun je zelf al voor een deel minder geluid zorgen. Door de
krachtigere motor maakt de Smart 3.0 wat meer geluid dan ons eerste model de Smart 1.0.

Smart 1.0: Minimaal 50 decibel tot maximaal 58 decibel
Smart 3.0: Minimaal 58 decibel tot maximaal 65 decibel

Losse onderdelen & borstschilden

Kan ik extra flesjes of onderdelen bestellen?

Wij verkopen ook extra flesjes en losse onderdelen. Deze kan je bestellen op onze eigen webshop.

  • Let op: Losse onderdelen kunnen NIET worden geretourneerd en worden niet vergoed.

Welke maat borstschild heb ik nodig en wat is de huidige maat van de NurtureGoods borstkolf?

Onze borstkolven zijn voorzien van een zeer gemiddelde maat borstschild en zal hierdoor voor de meeste vrouwen geschikt zijn.

Smart 1.0: Bevat een borstschild met een diameter van 21,6 mm.
Smart 3.0: Bevat een borstschild met een diameter van 20 mm.

Om te bepalen welke maat borstschild bij je past hebben we een document ontwikkeld waarin stap voor stap staat beschreven hoe jij kunt bepalen welk borstschild het beste aansluit op jouw borst.

Link: PDF Borstschild maten

NurtureGoods is bezig met het ontwikkelen van verschillende maten borstschilden, zodat er voor iedereen de perfecte pasvorm is. Houd hiervoor de website in de gaten!

Defectgarantie & Retourneren

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Wanneer je je product op onze website hebt besteld, kun je via het retourformulier onder het kopje “contact” op onze website je product retourneren. Voeg de factuur toe en licht toe waarom je het product retour wil sturen. Een medewerker van NurtureGoods zal je helpende retour verder af te handelen.

Wanneer je je product via Bol.com of Amazon hebt besteld kun je het product retour sturen via het platform van Bol.com of Amazon, ook hier kun je aangeven waarom het product retour wordt gestuurd.

Ik heb een vraag over een defect of missend productonderdeel.

Op de NurtureGoods borstkolf zit een retourgarantietermijn van 1 maand via Bol.com en een garantietermijn van 6 maanden via de NurtureGoods klantenservice. In geval van een malfunctie of missend product onderdeel kun je je verzoek mailen naar klantenservice@nurturegoods.nl met daarin je verzoek duidelijk beschreven, inclusief je bestelnummer, besteldatum, reden van defect en je adresgegevens. Je kunt het proces versnellen door een foto, video en of uitgebreide beschrijving van het defecte onderdeel toe te voegen. Onze klantenservice zal vervolgens het defect beoordelen en samen met jou naar de meest passende oplossing zoeken.

Overige veelgestelde vragen

Kan ik ambassadeur worden bij NurtureGoods?

Ja, het is mogelijk om ambassadeur te worden voor ons merk. Momenteel zijn wij nog bezig een goed affiliate programma neer te zetten, maar deze zal op termijn gelanceerd worden. Denk jij in aanmerking te komen voor individuele afspraken en heb jij een interessante doelgroep voor een samenwerking? Meld je interesse door te mailen naar onze Digital Brand Manager op affiliate@clavium.nl

Ik heb geen kolfdagboek ontvangen. Kan ik deze alsnog krijgen?

Wij mailen het e-book altijd zo snel mogelijk na ontvangst van de borstkolf naar de klant. In sommige gevallen kan er sprake zijn van enkele dagen vertraging. Controleer ook je spamfolder voor de zekerheid. Als je na 3 dagen vanaf de ontvangstdatum van het product nog geen kolfdagboek in je mailbox ontvangen hebt, mail dan naar klantenservice@nurturegoods.nl.

Mocht je het dagboek per direct nodig hebben dan kun je jouw kolfdagboek downloaden door je naam en e-mail adres achter te laten via één van onze ‘Download ons e-book’ formulieren.

Kan ik een factuur krijgen over mijn bestelling?

Wanneer je via Bol.com een product van ons besteld krijg je meteen een aankoopfactuur op je Bol.com account en per e-mail. Mocht je een product bestellen via onze website dan krijg je deze per e-mail toegestuurd. Wil je een BTW-factuur ontvangen? Stuur dan een mailtje naar: klantenservice@nurturegoods.nl met je aankoopfactuur in de bijlage en de vraag om een BTW-factuur op te maken. Deze zal je dan ook netjes per mail ontvangen.
Geen factuur in je inbox? Check dan je SPAM-box!

Doet NurtureGoods aan samenwerkingen?

NurtureGoods staat zeker open voor samenwerkingen! Wanneer je interesse hebt om met ons samen te werken of influencer voor ons te worden stuur dan even een mailtje naar: klantenservice@nurturegoods.nl.